Parasta käyttäjäkokemusta luomassa

/

SRV tuo #REDIHACKiin testattavaksi Idean Enterprises -yrityksen kanssa kehittämänsä uudenlaisen digitaalisen alustan REDIn asukkaille.

 

Käyttäjäkokemukseen ja palvelumuotoiluun keskittynyt globaali suunnitteluyritys Idean Enterprises on ollut SRV:n kumppanina mukana muotoilemassa REDIn asiakaskokemusta.

 

”Yhtenä osa-alueena REDI-hankkeessa on ollut selvittää, mikä digitaalinen kokemus toimisi parhaiten asukkaiden ja kauppakeskuksen asiakkaiden arjessa. Olemme luoneet yhden mahdollisen asukkaille tarjottavan kokemuksen, jota on nyt tarkoitus testata #REDIHACKissä”, sanoo Mikko-Pekka Hanski, Co-Founder, Idean Enterprises.

 

Hanskin mukaan Idean on luonut käyttöliittymän lisäksi rajapinnan palveluntarjoajille.

”On hauskaa, että meillä on mahdollisuus jo tässä vaiheessa testata, mitä tekoäly voi asumisen kontekstissa tarkoittaa.”

 

Hanskin mukaan Ideanin tavoitteena #REDIHACKin osalta on paitsi tutkia, mikä on paras mahdollinen käyttäjäkokemus asukkaille, myös pyrkiä oppimaan koko ajan uutta.

”Oma tehtäväni on Ideanin tiimin osalta auttaa #REDIHACKin osallistujia kaikin keinon toteuttamaan mielettömän siistejä konsepteja”, Hanski lisää