Innovatiivinen tekoälyratkaisu Get Jenny #REDIHACKin voittoon

/

Viisipäiväisen #REDIHACKin voittajaksi valittiin Get Jenny, jonka kehittämä tekoälyratkaisu helpottaa sekä REDIn asukkaiden että kauppakeskusvieraiden arkea. Ratkaisu toimii olemassa olevissa pikaviestipalveluissa ja nivoutuu osaksi käyttäjän arkea.

 

Asteittain valmistuvassa REDIssä yhdistyvät uudella tavalla asuminen, liikkuminen ja kauppa. #REDIHACK-tapahtumassa startup-yritykset kehittivät viikon ajan uudenlaisia digitaalisia ratkaisuja REDIn tarpeisiin. Demopäivässä esiteltyjä ratkaisuja yhdisti halu ymmärtää palveluiden käyttäjää entistä paremmin ja kehittää joustavia, kaupunkilaiseen elämäntapaan sopivia ratkaisuja.

”Voittajaratkaisussa viehätti helppous ja se, että se yhdistää kaikkia REDIn eri toimintoja – asumista, liikkumista, viihtymistä ja kauppaa. Uskon, että ratkaisulla on potentiaalia toimia myös muissa asumisympäristöissä. Kokonaisuudessaan tapahtuman taso oli erittäin kova”, kommentoi tuomariston puheenjohtaja, SRV:n hallituksen jäsen Timo Kokkila.

 

Get Jenny on tekoälyratkaisu, jonka avulla voi esimerkiksi tilata ruokaa ja palveluja. Ratkaisu nivoo REDIn eri käyttäjäryhmät yhteen ja toimii kaikissa tilanteissa. Voittajatiimi hurmasi tuomariston pitchillä, jossa esiteltiin palvelun toimivuutta REDIn käyttäjien erilaisissa tilanteissa.

 

Kärkikolmikkoon #REDIHACK-tapahtumassa pääsivät myös monipuolisia lounaspalveluja ja hävikkiruokaa yhdistävä Lunchie sekä joustavia, personoituja varastoratkaisuja tarjoava Vint.

Viisipäiväisessä #REDIHACK-tapahtumassa etsittiin luovia ratkaisuja ja uusia avauksia tulevaisuuden asumiseen ja kauppaan. Vaikka vain yksi tiimi voi voittaa, syntyi tapahtumassa paljon arvokkaita ideoita ja uusia avauksia.